•  
 

Kancelářské potřeby

Veškeré kancelářské potřeby se nakupují prostřednictvím žádanek v systému Inet MU.

Prvním krokem při nákupu je vyhledání konkrétního předmětu v katalogu Inet MU. V sekci Kategorie zvolíte položku Kancelářské potřeby a v tabulce níže najdete konkrétní předmět. Pro jednodušší vyhledávání můžete použít okénko Název, kde zadáte hledaný výraz a dáte jej vyhledat.

V případě, že v katalogu konkrétní předmět není, kontaktujte manažera veřejných zakázek.

V případě, že konkrétní předmět naleznete, založte žádanku prostřednictvím pověřené osoby za vaši katedru/oddělení. S žádostí o přidání pověřených osob se obracejte na manažera veřejných zakázek.

Při nákupu přes DNS je žádoucí z důvodu časové náročnosti nákup plánovat několik měsíců předem. V případě plánování nákupu z různých operačních programů je nutností na tuto skutečnost pomýšlet již při sestavování žádosti. Aktuální informace o trvání od samotné objednávky až po plnění naleznete v sekci Harmonogram fází a období Inet MU.

Po vysoutěžení komodity přijde pověřeným osobám el. poštou upozornění na nepotvrzenou objednávku (toto upozorňování je třeba mít aktivované v systému Inet MU). Poté je potřeba prostřednictvím systému Magion vyhledat danou objednávku – DNS objednávky rozpoznáte podle sloupce zak. číslo, ve kterém je zkratka DNS. Objednávku je tedy třeba zkontrolovat a prostřednictvím tlačítka Proces FK předat k finanční kontrole. Nyní už můžete očekávat fakturu se zbožím.

 
 
Archivovaná verze z webu PdF